رئیس کمیته امداد سنقر گفت: امسال حامیان سخاوتمند ۲میلیاردو ۳۳۸میلیون ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر گفت:  ۲ هزار و ۶۹۳ حامی نیکوکار بومی و غیربومی ۲۱۳ نفر از ایتام و۱۲۲ خانوار محسنین شهرستان حمایت کردند.

اوگفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی (کالا) به مبلغ ۱میلیارد و ۸۳۰میلیون ریال بابت حمایت از فرزندان معنوی خویش و۵۰۸ میلیون ریال به خانوار‌های محسنین پرداخت شده است.

امجدیان ضمن تقدیر از حامیان با سخاوت افزود: حمایت از ایتام و نیازمندان،زنده نگه داشتن فرهنگ اسلامی و سیره ائمه اطهار جهت حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی است.

 

جمع آوری  بیش از ۱۷میلیارد ریال کمک از مراکز نیکوکاری 



رییس کمیته امداد منطقه سه اعلام کرد: امسال  مراکز نیکو کاری ۱۷میلیارد و ۸۰۳میلیون و۳۰۰هزار  ریال  کمک غیر نقدی و کالا برای نیازمندان و محرومان جامعه جمع آوری کردند.

ارم ابادی گفت: مبلغ ۱میلیارد و ۶۸۳میلیون و ۴۹۳هزار ریال به صورت کمک‌های نقدی و ۵۳۸ میلیون ریال نیز خدمات  به نیازمندان ارائه شده است.

رییس کمیته امداد منطقه سه  گفت:امسال هم چنین ۲۷میلیارد و ۶۴۵میلیون و ۰۴۴هزار  ریال مواد غذایی در بین مددجویان توزیع شده است.

به گفته  ارم آبادی  ۹۰میلیون  ریال برای تامین معیشت نیازمندان و ۷میلیاردو۱۳۶میلیون و ۲۴۴هزار ریال برای اطعام محرومان در طرح مهدوی هزینه شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.