معاون سازمان تبلیغات اسلامی، انتشار خبری منتسب به خود مبنی بر «تعطیل نشدن هیئات مذهبی در محرم» را شیطنت رسانه‌ای خواند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی، در واکنش به انتشار خبری از خود با این تیتر که «هیئات مذهبی در محرم تعطیل نمی‌شوند»، اظهار کرد: در مصاحبه با خبرگزاری مهر و تسنیم، پیرامون اینکه نحوه برگزاری مراسم ماه محرم در هیئت‌های مذهبی کشور چگونه باید باشد، من بر این موضوع تاکید داشتم که اساساً فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی هیچ هیئتی نباید تعطیل شود و هیئت باید در کنار برگزاری برنامه ها‌ی مذهبی، خدمات اجتماعی هم داشته باشد.

وی افزود: در ایام آغاز کرونا هیئات مذهبی کشور به تولید ماسک و ضدعفونی کردن اماکن عمومی پرداختند و نسبت به رسیدگی به امور نیازمندان با حضور جدی در رزمایش مواسات و کمک همدلانه حماسه بسیار ارزشمندی را آفریدند. این فعالیت‌های انسان دوستانه باید استمرار یابد و برای ادامه یافتن این جریان عظیم باید هیئات مذهبی فعال باشند.

حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی اذعان داشت: تأکید ما بر این است که برنامه‌های مذهبی باید با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و حتی الامکان در مناطق باز با فاصله‌گذاری و با استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی برگزار شود.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برخی شیطنت‌های رسانه‌ای و تأثیرات آن، بیان کرد: این اقدام رسانه‌ها مبنی بر اینکه قسمت‌هایی از یک جمله را انتخاب کرده و در تیتر خبر انتشار می‌دهند، نشان دهنده شیطنت رسانه‌ای بوده که هدف آن تأکید بر عدم توجه مردم متدین و مجموعه‌های مذهبی به دستورالعمل‌های بهداشتی و سلامت جامعه است.

حریزاوی خاطرنشان کرد: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقادات ملت شریف ایران است؛ لذا باید رسانه‌ها در این مواقع هوشمندانه وارد میدان شوند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار