به دنبال شهادت اسیر فلسطینی در پی اهمال کادر درمان بیمارستانی رژیم صهیونیستی، اسیران فلسطینی دست به اعتصاب غذا زدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، برخی پایگاه‌های فلسطینی نوشتند: سعدی الغرابلی، اسیر فلسطینی، در زندان‌های رژیم اشغالگر به شهادت رسید و اسرای فلسطینی در اعتراض به این موضوع، اعتصاب غذا کرده‌اند.

این اسیر فلسطینی اهل غزه بود و چند روز پیش در پی اهمال کادر درمان بیمارستانی در پی مرگ مغزی وی و در نهایت منجر به شهادتش شد.

واکنش‌ها به شهادت سعدی الغرابلی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در بیانیه ای در این‌باره اعلام کرد: شهادت اسیر سعدی الغرابلی در زندان‌های رژیم اشغالگر در پی کوتاهی و قصور پزشکی، به منزله زیر پا گذاشتن خطوط قرمز در سیاست سازمان یافته رژیم اشغالگر علیه اسیران است.

جنبش جهاد اسلامی هم تاکید کرد: کوتاهی‌ها و اهمال‌های پزشکی رژیم اشغالگر به منزله اعدام تدریجی و شاهدی زنده برای ظلم و تروریسم اداره زندان‌های این رژیم است.

جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد: از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم سکوت خود را بشکنند و این جنایت را محکوم کنند.

جنبش آزادگان فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شهادت سعدی الغرابلی اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر جنایت دیگری است که به سایر جنایت‌های رژیم اشغالگر اضافه شده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار