معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بازدید از روند خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مشهد به این شهر سفر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بازدید از روند خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مشهد به این شهر سفر کرد.
 
او در ابتدای سفر از بخش‌های مختلف اورژانس مرکزی بیمارستان قائم (عج) مشهد بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده و روند خدمات رسانی به بیماران در این مرکز قرار گرفت.
 
دکتر حسن خداپرست مدیر بیمارستان قائم (عج) مشهد نیز در این مراسم گفت: به منظور یاری رساندن به تیم‌های فعال در مراکز ریفرال کرونا، تیم‌های پرستاری فعال در بخش‌های غیر اورژانسی این مرکز برای خدمت به بیماران کرونایی به بیمارستان امام رضا (ع) این شهر اعزام شده‌اند.
 
او با بیان اینکه از تمامی بیماران مراجعه کننده و بستری در این مرکز تست کرونا گرفته می‌شود، افزود: در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش بیماران، ادامه روند درمان آنان در بیمارستان‌های مرجع امام رضا (ع) و شریعتی مشهد انجام می‌شود.
 
مدیر بیمارستان قائم (عج) مشهد ادامه داد: در موج نخست شیوع بیماری کرونا، بیمارستان قائم (عج) مشهد یکی از مراکز اختصاصی ویژه درمان کرونا بود، اما در موج دوم شیوع این بیماری بیمارستان‌های امام رضا (ع) و شریعتی برای این منظور اختصاص یافته‌اند.
 
دکتر جان بابایی در این سفر از پروژه در حال ساخت بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد نیز بازدید کرده و پس از بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد دیدار خواهد داشت.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.