دادستان مرکز استان فارس و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان به منطقه سنگ سیاه شیراز رفتند تا معضلات مختلف این بافت تاریخی را بررسی کنند.

تلاش برای بازگشت زندگی به محله سنگ سیاه شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر آسیابی در بررسی مسایل و مشکلات محله سنگ سیاه شیراز که با حضور اهالی در مسجد سیاوشان شیراز برگزار شد، گفت: ما مشکلات این محله تاریخی را می‌پذیریم و بنده به عنوان مدعی العموم وظیفه دارم پیگیری کنم.

دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه مشکلات اینجا مشکلات عمومی و مشکلات همه مردم است، افزود: در جلسات مختلف و در حضور استاندار فارس مشکلات این محله را مطرح کردم و به مسئولین گفته ام که به عنوان مردم عادی یک هفته در محله سنگ سیاه بمانید و ساعت ١٠ شب از منزل خارج بشوید.

او، عمده مشکلات محله را حضور معتادان متجاهر عنوان کرد و گفت: معتادان بیش از کرونا مضر هستند و نباید در منطقه باشند و اولویت دادستانی جمع آوری معتادان از محله سنگ سیاه است.

تلاش برای بازگشت زندگی به محله سنگ سیاه شیراز

آسیابی با بیان اینکه تاکنون ٦٦٠ معتاد از این محله جمع آوری شده است، گفت: علت اینکه باز هم معتادان در این محله مراجعه میکنند این است که محله سنگ سیاه علاوه بر پاتوق به منطقه امن تجمع معتادان به خصوص معتادان مهاجر از شهر‌های مختلف تبدیل شده است.

تلاش برای بازگشت زندگی به محله سنگ سیاه شیراز

دادستان مرکز استان فارس، به پیگیری و رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: بنده به عنوان دادستان اعتقادی به جلسه سوری ندارم و مطمئنا برای پیگیری مشکلات و رفع آن‌ها سمج هستم.

تلاش برای بازگشت زندگی به محله سنگ سیاه شیراز

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدزارعی
۱۴:۴۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
همش حقه بازی بودبدترشد که بهترنشد اصلا رسیدگی نمیشه قاچاقچیان وخلافکغران ومعتادین دارن جولان میدن