شنبه زاده از اختصاص اعتبار برای سامان‌دهی مجتمع بین‌راهی بیشه دراز شهرستان دهلران خبر داد.

به‌گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: با اختصاص ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، عملیات ساماندهی مجتمع خدماتی بهداشتی و بین راهی بیشه دراز واقع در شهرستان دهلران آغاز می‌شود.

او عنوان کرد: روستای بیشه دراز با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی، قرار گرفتن در مسیر اصلی عتبات عالیات، موقعیت مرزی و جاذبه‌های بکر طبیعی، تاریخی، مذهبی و دفاع مقدس یکی از روستا‌های مهم استان از نظر گردشگری است که در این راستا اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر اربعین، اقدام به ساماندهی مجتمع خدماتی بهداشتی بین راهی در این روستا کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اضافه کرد: این مجتمع با توجه به مشکلات گذشته جزو واحد‌های غیرفعال بود که خوشبختانه با اختصاص اعتبار مورد نیاز، فعال و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

شنبه‌زاده از تکمیل زیرساخت‌های گردشگری روستای بیشه دراز به‌عنوان روستای هدف گردشگری خبر داد و عنوان کرد: بیشه‌دراز یکی از نادرترین روستا‌های استان ایلام است که چهار نوع جاذبه گردشگری منحصربه فرد دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.