رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از آغاز نام نویسی وام کرونایی برای مدیران باشگاه های ورزشی که فاقد بیمه هستند خبر داد.

مجتبی بابا ملکی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،از آغاز نام نویسی وام کرونایی برای مدیران باشگاه که فاقد بیمه هستند خبر داد و گفت:این افراد تا پایان تیرماه فرصت دارند تا در سامانه کارا ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه این تسهیلات به ازای هر نفر ۶ میلیون تومان است گفت:  پرداخت تسهیلات به این افراد از ۶ مرداد ماه آغاز می‌شود.

به گفته این مقام مسئول صاحبان باشگاه‌های ورزشی باید پروانه بهره برداری به روز داشته باشند تا از این تسهیلات بهره‌مند شودند.

او گفت: ۶ باشگاه در کرمانشاه نیز که دارای بیمه تامین اجتماعی برای کارکنان خود بودند مشمول دریافت تسهیلات شدند و به ازای هر نفر ۱۲ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کند و  اکنون بانک عامل  برای آن ها معرفی شده و در مرحله پرداخت قرار دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه بیان کرد: حدود ۳۴۳ باشگاه ورزشی در شهرستان کرمانشاه فعالیت می‌کند.

او افزود: مربیان توجه داشتند که  باید از طریق مدیر باشگاه در سامانه ثبت نام کنند و بدون مجوز بهره برداری ثبت نام امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.