مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم تیر ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم تیر سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای پمپ آب منازل

سرهنگ سید محسن تقی‌زاده فرمانده انتظامی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب منازل در آبادان، به‌ویژه در مناطق ایستگاه ۱۲ و امیرآباد، اقدامات برای شناسایی سارق در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ولیعصر با انجام کار اطلاعاتی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش در آبادان دستگیر که در بازجویی با پلیس به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

دستگیری سارق حرفه‌ای پمپ آب در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان گفت: از منزل این سارق ۸ دستگاه پمپ آب خانگی که تعدادی از آن‌ها توسط سارق اوراق شده بود کشف کردند.

سرهنگ تقی‌زاده با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد‏، به شهروندان آبادانی توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، موضوع را فوری از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.