صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران و جهان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از بیانات ایشان درباره حادثه ۱۸ تیر را بازنشر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران و جهان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب همزمان با سالگرد کشف توطئه کودتای آمریکایی در پایگاه هوایی شهید نوژه، بخشی از بیانات ایشان پس از این حادثه در سال ۷۸ را بازنشر داد.

بر اساس این پست، رهبر انقلاب دعوا‌های داخلی برسر موضوعات بیهوده را باعث فتنه‌افکنی و سوءاستفاده دشمن دانسته و این توطئه را نمونه‌ای بارز این سوءاستفاده‌ها عنوان کرده‌اند. ایشان به سیاسیون توصیه کرده‌اند که برای درگیری‌ها و کار‌های سیاسی حد و مرز قائل شده و بی حساب و کتاب به مشاجره سیاسی نپردازند، زیرا این امر باعث ورود دشمن به میدان و ضربه به نظام اسلامی می‌شود.


بیشتر بخوانید


در ادامه ویدئو و متن منتشر شده توسط صفحه تاریخ ایران و جهان را مشاهده می‌کنید:

" برشی از بیانات پس از حادثه ۱۸ تیر ۷۸
حالا برسید به این حرفی که ما میگوییم شما خودی‌ها وقتی سر قضایای بیهوده این‌طور با هم درگیر میشوید، دشمن سوء استفاده میکند؛ بفرمایید، این یک نمونه؛ دیدید دشمن چطور استفاده کرد؟! دیدید دشمن چگونه نیش خود را زد؟! این مسائل را کنار بگذارید. البته ما اصرار نداریم که همه یک طور فکر کنند؛ اما برای کار سیاسی و درگیری سیاسی، حدّی قائل شوید و خطّ قرمزی بگذارید. بیحساب و کتاب با هم مبارزه نکنید که آن‌قدر مشغول شوید که به دشمن اجازه دهید این‌طور بیاید و داخلِ این میدان‌ها بشود. سرِ این قضیه قانون مطبوعات و سرِ قضایای گوناگون دیگر، چه جنجال و چه دعوایی به راه افتاد! همه‌اش مسائل خطّ و خطوط! برای چه؟ برای این که قانونی در مجلس تصویب میشود! من به یک جریان سیاسی خاص اشاره نمیکنم؛ خطاب من به همه است. برای من، آن خطّ و این خط و هر خطّ سیاسی و سلیقه سیاسی دیگر، تفاوت نمیکند. برای من، مناط و ملاک، راه خدا و راه امام و راه اسلام و حفظ کشور و رعایت مصالح مردم و حفظ آینده کشور مطرح است. برای من فرقی نمیکند که فلان کس متعلق به خطّ «الف» است، فلان کس متعلّق به خط «ب» است. من به همه عرض میکنم؛ شما هم هشیار باشید "

دعوای خودی‌ها برسر قضایای بیهوده باعث سوءاستفاده دشمن می‌شود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.