تعطیلی هتل‌ها و مراکز اقامتی لرستان

استاندار لرستان گفت: براساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا، هتل‌ها و مراکز اقامتی این استان تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  استاندار لرستان گفت: براساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا، هتل‌ها و مراکز اقامتی این استان تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شود.

سید موسی خادمی روز پنجشنبه در نشست با اعضای هیات مدیره آژانس‌های مسافرتی و گردشگری و اعضای انجمن هتل داران با اشاره به وضعیت نامناسب بیماری کرونا بر تعطیلی هتل‌ها و اماکن اقامتی تا تغییر اوضاع کنونی و مهار شیوع کرونا تاکید کرد.
او  حوزه گردشگری را یکی از محور‌های اصلی توسعه استان نامید که متاسفانه هم در گذشته به آن توجه کافی نشده و هم در سال‌های اخیر به دلیل موضوع سیل ۹۸ و شیوع کرونا به عنوان یک بخش اقتصادی مهم آسیب دیده و دچار خسارت شده است.

استاندار لرستان با اشاره به شرایط نامطلوب شیوع کرونا در استان گفت: تاکنون وضعیت استان لرستان در خصوص مدیریت بیماری کرونا بخوبی انجام شده، اما شرایط امروز مناسب نیست و ضرورت همکاری همه مردم و رعایت عموم از ضروریات است.
وی تصریح کرد: با توجه به امکانات محدود درمانی در مقابله با کرونا لازم است در مواردی سختگیری شده و همه مردم، پای کار بیایند و مقابله با بیماری کرونا فرهنگ سازی شود

انتهای پیام/ب

برچسب ها: استانداری ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۲۰:۲۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
به فرض شما بله استانی می روی (به اضطرار ) که مهمانپذیر ندارد یابسته است . کجا می خوابی ؟ پارک ؟ خانه اقوامی که نمی دانی ناقل هستی یا ناقلند ؟ ترمینالی که بعد از ساعت 12 بسته می شوند ؟ یک ساعت تفکر بهتر از 70 سال عبادت است . که البته این کار توسط دشمنان اسلام انجام می شود .حال اگر هتل و مهمانپذیر باکنترل و نظارت بازرسان بهداشت و درمان و رعایت پروتکل های بهداشتی باز باشند آسیبب کمتری دارد یا بسته باشند ؟ عاقلان دانند .
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۱:۰۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام از خبر نگاران جوان انتظار می رود از این افراد سئوال شود چرا مراکز اقامتی که می تواند شبکه بهداشت و درمان بر آنها نظارت داشته باشند بسته می شود ولی مردم در شهرستان و روستا ها بعلت نیاز به مسافران خوزستان و ... خانه یا آپارتمان اجاره می دهند که امکان دارد چندین خانواده را بدون کنترل و نظارت آلوده بکنند ؟ راستی اگر خانه معلم و مدرسه و هتل با رعایت پروتکل بهداشتی از مسافرین ضرور پذیرایی کنند بهتر نیست ؟ حال اگر برای شما یک سفر ضروری پیش بیاید و در شهر مقصداز هتل و مهمانسرا نتوانی استفاده کنی ، چه باید کرد ؟ گویا مدیران نظام عقل و مشاهیر خود را از دست داده اند . که چنین تصمیماتی می گیرند . یا فرد باید به خانه اقوام رود که یا ناقل است یا ناقل می شود . یا باید منزل نا امنی که نمی داند قبل از او چه کسانی در آن خوابیده اند بخوابد و عاقبت کار با جاهلان حاکم است . البته شما خبر نگاران نیز مقصر هستید . چرا که تفکر نمی کنید و برای چنین تصمیماتی مدیران نظام را مورد سئوال قرار نمی دهید . اگر بینی که نابینا چاه است .... اگر خاموش بنشینی گناه است .