۶ واحد صنعتی راکد در لرستان احیا شدند

مسئول رسیدگی به فعال‌سازی واحد‌های راکد سازمان صمت لرستان گفت: امسال برای فعال‌سازی ۳۰ واحد تولیدی در استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا به امروز ۶ مورد احیا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، پیمان تابعی مسئول رسیدگی به فعال‌سازی واحد‌های راکد سازمان صمت لرستان ، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دولت طی دو سال گذشته حل مشکلات واحد‌های تولیدی در سراسر کشور بوده که در همین راستا سازمان صمت لرستان نیز در این حوزه فعالیت‌هایی انجام داده است.

او با بیان اینکه سال گذشته ۲۹ احد صنعتی در لرستان فعال شد، افزود: برای فعال‌سازی مجدد این واحد‌ها ۸۶۰ میلیارد تومان هزینه شده که این فعال‌سازی باعث ایجاد اشتغال برای ۵۲۰ نفر در لرستان شد.

مسئول رسیدگی به فعال‌سازی واحد‌های راکد سازمان صمت لرستان اظهار داشت: امسال نیز برای فعال‌سازی ۳۰ واحد تولیدی در استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا به امروز ۶ مورد احیا شده است.

او با بیان اینکه کمبود نقدینگی و نبودن بازار فروش مهم‌ترین علل راکد شدن واحد‌های صنعتی در لرستان هستند، تصریح کرد: صنایع معدنی و مصالح ساختمانی بیش‌ترین واحد‌های تعطیل‌شده در استان را به خود اختصاص داده‌اند.

تابعی  خاطرنشان کرد: برای احیا ۳۰ واحد تولیدی به یک هزار میلیارد سرمایه نیازمندیم که در صورت تأمین این اعتبار بیش از ۶۰۰ شغل در لرستان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار