سرمربی موقت تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: بازی‌های تیم سایپا مقابل حریفان را دیده‌ایم این تیم یک تیم خطرناک است و فردا بازی سختی با آن داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، استفانو کوزین روز جمعه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال سایپا در مشهد گفت: بازیکنان تیم سایپا خیلی فشرده و به عنوان یک تیم خوب بازی می‌کنند. اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید هوشمندانه و سریع بازی کنیم.

او افزود: با دو بازیکن غایب در مقابل تیم سایپا قرار خواهیم گرفت، اما چون بازیکنان خوبی داریم اعتماد به نفس ما بالا است.

سرمربی موقت تیم فوتبال شهرخودرو خراسان ادامه داد: جایگاهی که این تیم در آن قرار گرفته است نشان می‌دهد سطح خیلی خوبی داریم. ۶ یا هفت تیم برای قرار گرفتن در چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی با هم رقابت دارند و امیدواریم جزو چهار تیم اول باشیم و فکر می‌کنم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

کوزین با اشاره به کسب دو پیروزی اخیر تیم شهرخودرو مقابل ذوب آهن و گل گهر سیرجان، بیان کرد: درست است که بازی‌های قبل را بردیم، اما ساده نبودند. مقابل ذوب آهن دروازه بان ما یک پنالتی حریف را برگشت داد و مقابل گل گهر هم بازی سختی داشتیم.

 او تصریح کرد: در ۴۸ ساعت اخیر و بعد از استعفای سرآسیایی سرمربی شهرخودرو، بازیکنان ما دچار شوک شدند. برای کادر فنی و تغییرات لازم در تیم شهرخودرو بعد از بازی با سایپا تصمیم گیری خواهد شد.


بیشتربخوانید:


 

بازیکنان تیم شهرخودرو باتجربه هستند

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بعد از اینکه تمرینات را شروع کردیم می‌دانستیم بازی سختی مقابل تیم‌هایی داریم که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند.

او افزود: بازیکنان ما مقابل استقلال و سایپا خیلی خوب و باانگیزه بودند. فردا هم سومین بازی سخت ماست. خیلی امیدواریم همانند قبل قوی و با انگیزه و پرتلاش باشیم و خود را برای بازی با تیم شهرخودرو از نظر بدنی و ذهنی آماده کرده‌ایم. در بازی فردا دو بازیکن غایب داریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به استعفای سرمربی تیم شهرخودرو، ادامه داد: این تیم بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد. تمرکز خود را روی تیم خودمان داریم. مقابل آن‌ها باید خوب بازی کنیم و صددرصد تلاش نماییم.

تیم فوتبال شهرخودرو در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان تیم فوتبال سایپا خواهد بود.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.