در سه ماه نخست امسال، یکهزار و ۴۲۱ تماس مرتبط با سامانه ۱۲۳ به منظور اخذ راهکار در حل بحران‌ها گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی سرپرست اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال یکهزار و ۴۲۱ تماس مرتبط با سامانه ۱۲۳ به منظور اخذ راهکار در حل بحران‌ها گرفته شده است، گفت: مزیت اورژانس اجتماعی ارائه خدمات روان‌شناختی و مددکاری قبل از مداخلات انتظامی و قضایی است.

او افزود: پارسال ۹ هزار و ۶۸۹ تماس با سامانه ۱۲۳ استان گرفته شده است که از این تعداد یکهزار و ۷۶۶ تماس مرتبط با اورژانس اجتماعی بود.


بیشتر بخوانید


محمدی با بیان اینکه پارسال تعداد مراجعات حضوری به مراکز اورژانس اجتماعی استان ۳۶۲ مورد بوده است، اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال، ۹۴ مورد حضوری به پایگاه‌های ۱۲۳ مراجعه کرده اند.

او ادامه داد: هشت پایگاه اورژانس اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری فعال است که به زودی پایگاه شهرستان کوهرنگ افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار