به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی سرپرست ادارهکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال یکهزار و ۴۲۱ تماس مرتبط با سامانه ۱۲۳ به منظور اخذ راهکار در حل بحرانها گرفته شده است، گفت: مزیت اورژانس اجتماعی ارائه خدمات روانشناختی و مددکاری قبل از مداخلات انتظامی و قضایی است.
او افزود: پارسال ۹ هزار و ۶۸۹ تماس با سامانه ۱۲۳ استان گرفته شده است که از این تعداد یکهزار و ۷۶۶ تماس مرتبط با اورژانس اجتماعی بود.
بیشتر بخوانید
محمدی با بیان اینکه پارسال تعداد مراجعات حضوری به مراکز اورژانس اجتماعی استان ۳۶۲ مورد بوده است، اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال، ۹۴ مورد حضوری به پایگاههای ۱۲۳ مراجعه کرده اند.
او ادامه داد: هشت پایگاه اورژانس اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری فعال است که به زودی پایگاه شهرستان کوهرنگ افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/ن