نیمه مرداد، نتایح مدارس نمونه دولتی در کرمان اعلام می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام شرکت ۱۱ هزار و ۳۵۴ دانش آموز برای ورود به مدارس نمونه دولتی در کرمان، گفت: نتایج این آزمون ۱۵ مرداد اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نظری و فنی و حرفه ای احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، با بیان اینکه دیروز  ۱۱ هزار و ۳۵۴ دانش آموز پایه نهم متوسطه اول در سراسر استان کرمان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم در رشته‌های نظری وفنی و حرفه ای شرکت کرده اند، گفت: نتایج این آزمون تا ۱۵ مرداد امسال اعلام خواهد شد.

او افزود: از این تعداد، قریب به دو هزار و ۴۰۰ دانش آموز پس از کسب نمره علمی لازم و با توجه به علاقه مندی اعلام شده، به ۳۹ آموزشگاه نمونه دولتی دارای رشته‌های نظری و تعداد ۳۰۰ نفر نیز به دو هنرستان نمونه دولتی کرمان ورود پیدا می‌کنند.

اسکندری نسب بیان کرد: متقاضیان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه از ۱۷ خردادتا ۳۱  خرداد ماه امسال در این آزمون ثبت نام کردند. 

او بیان داشت: با توجه به حجم ابلاغی استان و میزان سهمیه دانش آموزان در هر شهرستان و منطقه، دانش آموزانی که در آزمون ورودی بتوانند بالاترین نمره را به دست بیاورند، جواز تحصیل در این مدارس را پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار