مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱  تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۵۰ تن شکر احتکار شده در "فلاورجان

سردار "محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "فلاورجان" مطلع شدند، مقدار زیادی شکر در یک کارگاه احتکار شده که بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
کشف ۱۵۰ تن شکر احتکار شده در


او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران پلیس امنیت عمومی و بازرسان سازمان معدن و تجارت از محل بازرسی کردند که ۱۵۰ تن شکر احتکار شده کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله احتکار شده ۱۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

سردار میرحیدری اظهار داشت: همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: تعامل و مشارکت مردمی با پلیس نقش به سزایی در شناسایی و مقابله با مفسدان اقتصادی و محتکران دارد و اینگونه افراد که نیاز‌های اساسی و مایحتاح مردم را برای سود بیشتر احتکار یا قاچاق می‌کنند بدانند با برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی روبرو می‌شوند و هرگز به آنان اجازه جولان داده نخواهد شد.
 

کشف بیش از ۸۶ کیلو ماده مخدرشیشه در اصفهان

سرهنگ"غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شراقت" شهرستان "نایین" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مسافربری که از شرق کشور به مقصد مرکز کشور در حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی تخصصی از این خودرو ۱۰۳ کیلو و ۹۰۰ گرم محلول مخلوط ماده مخدر شیشه و گازوئیل کشف شد که در آزمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد ۸۶ کیلو و ۱۶۶ گرم آن شیشه است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

محموله مایکرویو قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ "حسین بساطی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل ورود و خروج خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی شاهین شهر، و در راستای اجرای طرح کشف انواع کالای قاچاق ماموران گشت انتظامی یگان امداد در محور پلیس راه "اصفهان-کاشان" مستقر شدند.

او افزود: حین کنترل ورود و خروج خودرو‌ها به یک دستگاه وانت نیسان که به سمت تهران در حرکت بوده مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۵۶ مایکرویو خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد:ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ بساطی اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 

کشف محموله میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق دراصفهان

سرهنگ"کامران ریاحی در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق می‌کند که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از این منزل بازرسی شد که ۶۶ هزار و ۶۴۶ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 

مصدوم شدن ۱۰ نفر در حادثه واژگونی تیبا در مبارکه

عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به حادثه واژگونی تیبا در مبارکه اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵ و ۵۶ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

او با اشاره به اینکه این حادثه در محال اراضی پس از شهرک صنعتی مبارکه اتفاق افتاده است، ادامه داد: سه کد اورژانس و یک کد هلال احمر برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه ۱۰ مصدوم شامل پنج پسر بچه، سه دختر بچه و یک مرد و یک زن که همگی تبعه خارجی بودند، داشته است، افزود: شش مصدوم این حادثه توسط اورژانس و چهار مصدوم توسط هلال‌احمر به بیمارستان محمدرسول‌الله مبارکه منتقل شدند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.