هواشناسی از احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در مناطق مرتفع استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در اغلب ساعات وزش ملایم باد، غبار محلی همراه با رطوبت و شرجی هوا و در ابتدای صبح نیز در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان است.

زهرا راستگو افزود: همچنین در این مدت در برخی ساعات بعدازظهر بر پوشش ابر در مناطقی از استان افزوده می‌شود و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی نیز در مناطق مرتفع استان دور از انتظار نخواهد بود.

او ادامه داد: آسمان استان تا پیش از ظهر فردا، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و طی ساعاتی در برخی نقاط افزایش ابر و مه صبحگاهی است.

سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی هواشناسی بوشهر عنوان کرد: باد نیز در این مدت بیشتر با جهت جنوب غربی تا جنوب شرقی و سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و در بعدازظهر گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت می‌وزد و ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در بعدازظهر گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

راستگو بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، برازجان با ۴۸ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر استان بوده و عسلویه با ۲۷ درجه کم‌ترین دما را در این مدت تجربه کرده‌است.

او گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۵۲ بامداد، جزر اول دریا ساعت ۰۶:۳۵، مد دوم دریا ساعت ۱۲:۳۰ و جزردوم دریا ساعت ۱۹:۵۴ است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.