اجرای ۴۰ برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب، ۴۰ عنوان برنامه در نهاوند برگزار می‌شود.

اجرای ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در نهاوندعلی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان افزود: فضاسازی مناسب با موضوع در سطح ادارات، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت انجام خواهد شد.

مختاری بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در رشته‌های (نقاشی خطاطی و مقاله نویسی)، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، توزیع  بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در بین بانوان در سطح شهرستان از طرف واحد بسیج خواهران از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

او ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این هفته دوخت صلواتی چادر برای چادر اولی‌ها از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران است که  به منظور اشاعه فرهنگ استفاده و انتخاب حجاب برتر گامی مهمی خواهد بود.

فرمانده سپاه نهاوند در ادامه تهیه جهیزیه و تجلیل از افراد محجبه در سطح ادارات شهرستان، تجلیل از فعالان امر به معروف و نی از منکر و اجرای مسابقات سلاله نور را از دیگر از برنامه‌های مهم این هفته خواند و  یادآور شد: تمام تلاش مجموعه نیرو‌های انقلابی در این هفته آشنایی خانواده‌ها و خصوصا نسل جوان با شیوه‌ی زندگی ایرانی اسلامی است که امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه ماست.

این مسئول اضافه کرد: در هفته آینده نیز رزمایش مومنانه و توزیع بسته معیشتی در بین نیازمندان ادامه پیدا خواهد کرد.

مختاری بیان کرد: در طول هفته عفاف و حجاب عرضه چادر مشکی به شکل  آماده و با قیمت (۱۶۰هزارتومان) در طبقه بالای استان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) و در حوزه علمیه خواهران از سوی بسیج طلاب خواهران  انجام خواهد گرفت.

او اضافه کرد: به دلیل محدودیت در برگزاری راهپیمایی روز ملی عفاف و حجاب، امسال راهپیمایان می‌توانند به شکل مجازی در راهپیمایی شرکت کنند، بدین شکل که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت حضور مجازی (hozoremajazi.com) به جمع راهپیمایان بپیوندند و حمایت خود را از حجاب و عفاف اعلام کنند.

انتهای پیام/س 

برچسب ها: عفاف و حجاب ، بسیجیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار