هافبک تیم ملی ایران گفت: اسکوچیچ شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد و می‌تواند به تیم ملی کمک کند تا به جام جهانی صعود کنیم.

ابراهیمی: با اسکوچیچ می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم/ هر بازی برای تیم ملی حکم یک فینال را داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید ابراهیمی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط خود اظهار داشت: این فصل در لیگ بلژیک بازی می‌کردم که به دلیل کرونا متوقف شد و با توجه به قراردادی که با الاهلی قطر دارم، درحال تمرین هستم تا با شرایط خوبی حاضر شوم.

او افزود: ۵ بازی در لیگ قطر باقی مانده است که نمی‌توانم بازی کنم. باشگاه الاهلی اعلام کرده تمرینات انفرادی انجام دهم تا آماده بازی‌های فصل آینده شوم.  


بیشتر بخوانید:


ابراهیمی ادامه داد: خدا را شکر شرایط بدنی من خوب است و در ۲ - ۳ ماه گذشته تمرینات خوبی را انجام دادم و همه چیز مرتب است. امیدوارم زودتر کرونا از بین برود و بتوانیم مانند گذشته دور هم جمع شویم و شرایط عادی شود.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: همیشه شرایط برای تیم ملی سخت بوده و بازی آسان نداریم. هر بازی برای تیم ملی حکم یک فینال را دارد و شرایط و پتانسیل آن را داریم که بتوانیم به موفقیت برسیم و صعود کنیم. حضور هواداران در بازی‌های تیم ملی خیلی می‌تواند به ما کمک کند. اسکوچیچ شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد و می‌تواند به تیم ملی کمک کند تا به جام جهانی صعود کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۲۲ تير ۱۳۹۹
ما جام جهاني رو نخوايم كي رو بايد ببينيم
ما پيروزي بر ژاپن و استراليا رو ميخوايم
آخرین اخبار