مراسم معارفه سرپرست شهرداری خرمشهر با حکم رئیس شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محسن یاسائیان، به عنوان سرپرست شهرداری خرمشهر طی آیینی با حضور اعضای شورای اسلامی و معاونین شهرداری این شهرستان معارفه شد.

شورای اسلامی خرمشهر برای تعیین سرپرست شهرداری عصر چهارشنبه تشکیل جلسه داد که در پایان محسن یاسائیان با پنج رای موافق به عنوان سرپرست این شهرداری منصوب شد.

یاسائیان پیش از این مسئولیت مدیر عاملی سازمان عمرانی شهرداری خرمشهر را بر عهده داشت.

موسی مطوری جزیره، رئیس شورای اسلامی خرمشهر با اشاره به اینکه مراسم معارفه سرپرست شهرداری، در پی خطر شیوع کرونا به صورت مختصر در ساختمان شهرداری خرمشهری برگزار شد، گفت: رسیدگی و پیگیری برای پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری در صدر اولویت های محسن یاسائیان به عنوان سرپرست شهرداری خرمشهر، قرار دارد.

او ضمن بیان اینکه محسن یاسائیان با حفظ سمت معاونت عمران شهرداری خرمشهر، سرپرستی آن را بر عهده خواهد داشت، افزود: عارضه یابی و تکمیل پروژه های عمرانی خرمشهر از دیگر برنامه های سکان دار شهرداری خرمشهر است.

رئیس شورای اسلامی خرمشهر گریزی به انفعال شهرداری این شهرستان طی ادوار گذشته در شفاف سازی برخی مسائل زد و تصریح کرد: خواسته ما، اطلاع رسانی، شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی در همه موضوعات اجتماعی- سیاسی توسط عوامل شهرداری و روابط عمومی آن است.

موسی مطوری جزیره در پایان گفت: انتخاب شهردار خرمشهر با اعلام فراخوان و همفکری میان فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین امام جمعه این شهرستان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.