رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهید عباس جعفری با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید عباس جعفریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جمعی از اعضا انجمن ایثارگران شهرستان زرند به اتفاق حجت السلام قاسمی رئیس بنیاد مهدویت، سرهنگ خداداد نژاد فرمانده انتظامی، عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و پورحبیبی رئیس اداره راهداری شهرستان زرند با حضور در منزل شهید عباس جعفری با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام قاسمی رئیس بنیاد مهدویت شهرستان زرند با بیان اینکه اعطای بهترین سرمایه انسان جان اوست که شهدا در وقف آن در راه اسلام از ارزشمندترین سرمایه خود گذشتند و این رسالت خدمت کردن از خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای هر فرد افتخاری عظیم است که باید خود را وقف آن کند.

عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران خدمت به خانواده معظم شهدا را عبادت دانست و گفت: صبر و مقاومت استقامت و ایستادگی  از مهمترین ویژگی‌های برجسته خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

سرهنگ خداداد نژاد فرمانده انتظامی زرند هم دیدار با خانواده شهدا گرانقدر را مایه افتخار خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت امنیت امروز جامعه اسلامی به برکت خون شهدا گرانقدر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری است و مردم ایران اسلامی باید بیش از پیش قدردان ایثارگری و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان باشند.

در ادامه برادر مولایی (خادم الشهدا) سخنان خود را با صلوات و ... آغاز نمود و گفتند: انجمن ایثارگران شهرستان زرند با هدف خدمت به جامعه ایثارگر راه اندازی شده است و در صورت همکاری موثر مسئولین اجرایی و فرهنگی اقدامات ارزشمندی در خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارایه می دهیم.

در پایان از طرف انجمن ایثارگران و فرمانده انتظامی زرند لوح سپاس به خانواده شهید والامقام عباس جعفری اهدا شد.

شهید عباس جعفری محمدآبادی متولد۱۳۴۲ در تیرماه ۱۳۷۲ به همراه شهید عزیزی، در منطقه کوهبنان به دست خبیثان و اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار