معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان گفت: تقویت کتابخانه ها هم از نظر سخت افزاری و هم نرم افزاری امری ضروری است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن ربیعی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در نخستین نشست  انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان گفت: تقویت کتابخانه ها هم از نظر سخت افزاری و هم نرم افزاری امری ضروری است که این امر در رشد و بالندگی جامعه تاثیر مستقیم دارد و شهرداری ها نیز در جهت پرداخت نیم درصد سهم خود به کتابخانه ها اهتمام ورزند.

او افزود: بخش های فرهنگی و خصوصی، همچنین سازمان های مردم نهاد لازم است که در برنامه های مطالعاتی و فرهنگی به کتابخانه ها کمک کنند.

احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان در ادامه نشست به ارائه گزارشی پیرامون نحوه فعالیت کتابخانه ها در فضای مجازی و مسابقات فرهنگی پرداخت.

رضا مردانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند همچنین گفت: فعالیت های کتابخوانی در کتابخانه های آبادان با تلاش و کوشش پرسنل شایسته تقدیر است و پیشنهاد می کنم  قفسه آثار نویسندگان بومی در کتابخانه ها راه اندازی شود.

در پایان نشست میعاد فرحانی نیا به عنوان کتابدار کتابخانه شهدای چوئبده معارفه شد و از کتابداران آبادانی که در پویش سراسری معرفی کتاب توسط کتابداران رتبه های کشوری و استانی کسب کرده بودند، تجلیل شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.