فرمانده انتظامی مشهد گفت: عاملان فروش دارو‌های غیر مجاز و سرقت‌های شبانه دستگیر شدند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ عباس صارمی فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم‌های تجسس کلانتری شهید آستانه پرست در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به اطلاعاتی از فروش دارو‌های غیر مجاز در یک مغازه لوازم بهداشتی دست یافتند.
 
او افزود: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی، محل مورد نظر را بازرسی و ۶۴۸ عدد انواع قرص‌های غیر مجاز کشف کردند.
 
 فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: یک متهم در این رابطه به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات ادامه دارد.
 
سرهنگ صارمی بیان کرد: آگاهی شهروندان باپیش بینی‌های دقیق چه در خصوص پیشگیری از سرقت‌ها و چه درباره توجه به نکات مهم توصیه‌ای و هشداری در درمان علمی و درست بیماری‌ها و خودداری از مصرف خودسرانه دارو به خصوص در درمان اعتیاد می‌تواند نقش مهمی در کاهش سرقت‌ها و دیگر آ سیب‌ها داشته باشد.
 

عاملان سرقت‌های شبانه در چنگ قانون

 
او تصریح کرد: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار سرکلانتری ثامن پلیس مشهد قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: تیم‌های تجسس کلانتری ۱۲ امام رضا (ع) در این ماموریت ضربتی با پی گیری علمی سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودرو و سرقت سیم و کابل برق، چهره فرضی ۳ عامل اصلی این سرقت‌ها را ترسیم کردند.
 
سرهنگ صارمی اظهار کرد: با به دست آمدن این سرنخ ها، گشت‌های کنترل نامحسوس فعال و ماموران کلانتری ۱۲ در مرحله اول این عملیات مرد ۴۲ ساله سابقه دار که ۱۰ روز قبل از زندان آزاد شده را در حالی که روی دیوار خانه‌ای نشسته و سرگرم سرقت سیم و کابل‌های برق و تلفن بود دستگیر کردند.
 
او افزود: متهم که نمی‌دانست خانه‌های داخل کوچه به دوربین‌های مداربسته کنترلی مجهز هستند راهی جز بیان حقیقت ندید و با دستور مقام قضایی دوباره راهی زندان شد.
 
فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: تیم‌های تجسس کلانتری ۱۲ امام رضا (ع) در مرحله نهایی این عملیات با توجه به چهره زنی عاملان سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودرو، ۲ مهم ۳۴، و ۴۹ ساله سابقه دار که به مواد مخدر اعتیاد دارند و به تازگی از زندان آزاد شده بودند را با کنترل و مراقبت‌های پوششی، سوار برموتورسیکلت در حال پرسه زنی دستگیر کردند و با دستورات مقام قضایی تحقیقات از این متهمان برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آن ها ادامه دارد.

 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار