سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره شرایط تیم خود قبل از بازی با استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

الهامی:آماده ارائه بازی خوب برابر استقلال هستیم/ برگزاری مسابقات در این شرایط ارزشی نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور قبل از بازی با تیم استقلال اظهار کرد: به هر حال بازیکنان کرونایی استقلال به ۲۵ درصد نرسیدند که سازمان لیگ برای بازی امروز برنامه ریزی کرد. ویروس کرونا کار را برای تیم‌ها سخت کرده است و اعضای تیم ما از جمله علیرضا پژمان کمک مربی، یکی از اعضای کادر فنی و میمبلا بازیکن برزیلی  به این ویروس مبتلا شدند و در قرنطینه به سرمی برند. علاوه بر این استقلالی‌ها هم تست دادند و خدا را شکر اکثر بازیکنانشان تستشان منفی بود.  

او ادامه داد: ما و استقلال در شرایطی هستیم که تعدادی بازیکن برای بازی امروز در اختیار نداریم. در حال حاضر تیم ما بیشترین بازیکن را ندارد، اما بازیکنان آماده هستند تا یک بازی خوب همراه با نتیجه بدست آورند.  

الهامی درباره اینکه راضی به ادامه لیگ برتر است، گفت: اصلا به هیچ وجه راضی به ادامه لیگ نیستم. از روز اول گفتم که به خطر انداختن جان یک نفر حتی به قیمت قهرمانی و کسب سهمیه آسیا نمی‌ارزد. مردم کشورمان روز‌های سختی را سپری می‌کنند و  برگزاری مسابقات ارزشی ندارد. زنوزی مالک باشگاه تراکتور بیان کرد که لیگ را شروع کنیم با مشکل مواجه می‌شویم، اما هیچ کس حرف او را قبول نمی‌کرد و خیال می‌کردند به خاطر تراکتور این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. ما دیرتر از مابقی تیم‌ها تمرینات را شروع کردیم، اما به شرایط ایده آل خود برگشتیم. البته فوتبال بدون تماشاگر  فایده‌ای ندارد و هیچ کس از آن لذت نمی‌برد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار