سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی بابت قرار ندادن عکس محسن بنگر در ورزشگاه نقش‌جهان، از باشگاه سپاهان گلایه کرد.

گلایه افاضلی از باشگاه سپاهانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص تساوی امشب تیمش مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: برای ما بازی بسیار سختی بود. مصدومان زیادی داشتیم و بازیکنان باتجربه مان در این بازی شروع خوبی نداشتند. در نیمه نخست به وضوح سپاهان از ما بهتر بازی کرد به همین دلیل از ما جلو افتادند و برای نیمه دوم تغییراتی در چیدمان مان به وجود آوردیم. به خاطر بازی که در نیمه دوم بچه‌ها انجام دادند، به آن‌ها درود می‌فرستم.


بیشتر بخوانید


افاضلی ادامه داد: مقابل سپاهان که یک تیم منسجم است، بازی کردن کار دشواری خواهد بود. به امیر قلعه نوعی بابت تیمی که درست کرده است، تبریک می‌گویم. تیمش فوق‌العاده بازی می‌کند. در عین حال از بازیکنان تیم خودم هم تشکر می‌کنم. خیلی مهم است که وقتی با نتیجه یک بر صفر به رختکن می‌روید، بتوانید خودتان را نگه دارید. خیلی برای ما مهم بود که بازی ۲ بر صفر نشود. چرا که کارمان خیلی سخت می‌شد. به هرحال نیمه دوم به گونه‌ای پیش رفت که ما دوست داشتیم و خیلی هم طبیعی است که سپاهان از نتیجه ناراحت باشد. تا به اینجای فصل سپاهان می‌توانست خیلی بیشتر از این‌ها امتیاز جمع کند. سپاهان از لحاظ سازماندهی یک تیم فوق العاده است.

او ضمن گلایه از باشگاه سپاهان گفت: سپاهان میزبانی خوبی از ما کرد، اما تنها یک گلایه از آن‌ها دارم. محسن بنگر یکی از همکاران من است که ۸ سال برای سپاهان بازی کرده و کاپیتان این تیم بوده است. هر چقدر ورزشگاه را نگاه کردم عکسی از او ندیدم. بابت این قضیه از آن‌ها ناراحت شدم. مجموعه سپاهان یکی از افتخارات فوتبال ایران است و امیدوارم که روز‌های بهتری در آینده داشته باشد.

او درباره اینکه شاید ترانسفر بنگر از  سپاهان به پرسپولیس عامل این موضوع باشد، گفت: ریشه سپاهان و شاهین یکی است. شاهین و پرسپولیس هم از یک ریشه هستند. بنگر تنها بازیکنی نیست که از سپاهان به پرسپولیس رفته و به این دلیل سپاهانی‌ها عکس او را در ورزشگاه نگذارند. بازیکنان بزرگی در دنیا از یک تیم به تیم دیگری می‌روند مثلاً در آلمان بین دورتموند و بایرن مونیخ چندین بازیکن جابجا شده اند. قهرمانی‌های بنگر با سپاهان غیرقابل انکار است و با این تیم در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرده و نمی‌توانیم چنین مسائلی را نادیده بگیریم. به هر حال سپاهان تیم بزرگی است و من افتخار می‌کنم که کشورم ایران چنین تیمی دارد. قلعه‌نویی هم برای سال‌های بعد بازیکنان جوانی را به این تیم اضافه کرده است و برای آینده روز‌های درخشانی برای این تیم متصور هستم.

سرمربی پارس جنوبی درباره قضاوت این دیدار گفت: فوتبال ورزشی است که در آن احساس خیلی دخیل است. لحظاتی وجود دارد که نظر آدم با داور متفاوت است، اما در مجموع قضاوت اکبریان را بد ندیدم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ALI
۱۰:۴۰ ۲۳ تير ۱۳۹۹
این که به همراه خانمش از همه گله داره .سلطان سقوط
آخرین اخبار