تصاویری جالب از تشابه رزمنده‌های دفاع مقدس به مدافعان سلامت در دوران شیوع کرونا را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همدلی و همیاری در بین مردم دلسوز کشورمان قدمتی دیرینه دارد و این اتفاق بیش از پیش در ایام سختی و دشواری خودنمایی می‌کند. نزدیک‌ترین و بزرگترین این همدلی‌ها به دوران شیوع کرونا در کشور و قبل‌تر از آن نیز به دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برمی‌گردد، که دو نقطه حساس و بحرانی در تاریخ کشورمان به حساب می‌آیند.

ایستادگی و همبستگی مردم در دوران بحرانی کرونا نیز شباهت زیادی به هشت سال جنگ تحمیلی دارد و بار‌ها مدافعان سلامت همچون مدافعان امنیت کشور مورد تقدیر قرار گرفته‌اند. کادر پزشکی و درمان حتی در راه حفظ جان بیماران و دفاع از سلامت آنان شهید شدند و نام و راه خود را به یادگار گذاشتند.

صفحه اینستاگرامی ایران همدل، که پس از آغاز رسمی رزمایش همدلی در کشور به ترویج همیاری و همکاری مردم در این روزهای سخت پرداخته است، اینبار در اقدامی جالب توجه عکس‌هایی واقعی از سال‌های جنگ را با تصاویر ثبت شده در دوران کرونا را مورد تطابق و تشابه قرار داده است که در ادامه می‎توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

..

.

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۹۹
انشاالله زیر سایه امام زمان سلامت باشید.ما که همیشه براتون دعا میکنیم