مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای بیش از دو هزار طرح راهبری شغلی در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این اقدام باعث توانمندسازی مددجویان و رفع معضل بیکاری خواهد شد.

الهی راد  بابیان اینکه تسهیلات این طرح‌های از منابع داخلی کمیته امداد و تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها پرداخت می‌شود، افزود:پارسال هزار و ۲۲ طرح راهبری شغلی توسط این نهاد در رسته دام سبک، کاشت زعفران، گل محمدی به مرحله اجرا رسید.

او گفت: در این طرح راهبر شغلی در کنار مجریان طرح اشتغال امداد قرار می‌گیرند و مددجویانی که مایل باشند به این زمینه شغلی وارد شوند اعلام آمادگی می‌کنند و پس‌ از آن تحت نظارت راهبر شغلی و نظارت عالی کارشناسان اشتغال کمیته امداد شروع به کار می‌کنند.


بیشتر بخوانید

  • افزایش ۵۰ میلیارد تومانی اعتبارات اشتغال‌زایی


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی اظهار کرد: راهبر شغلی آموزش‌ها را در اختیار افراد متقاضی قرار می‌دهد و اگر برای اجرای طرح به تسهیلات نیاز داشته باشند به همان میزان تسهیلات در اختیار مجریان طرح قرار داده می‌شود.

الهی راد مهم‌ترین وظیفه راهبران شغلی را در مراحل فروش و بازاریابی عنوان کرد و افزود: راهبران تعهد خرید تضمینی محصولات را بر عهده می‌گیرند و یا متعهد می‌شوند که درفروش و شناسایی بازار محصول به مددجویان مشاوره دهند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.