سیلاب در بخش هایی از شرق گلستان

مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: بارش باران بامداد امروز باعث جاری شدن سیلاب در ۳ روستای شرق استان شد.

قادری مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: بارش رگباری صبح امروز سبب وقوع سیلاب در ۳ روستای دارآباد، اجن قره خوجه و قانجق شهرک از توابع شهرستان گالیکش شد.

او ادامه داد: سیلاب در روستای دارآباد، باعث سرریز شدن بند آبخیزداری به سبب رسوب بند و مسدود شدن راه شد که در جاده روستا یک خودرو را واژگون کرد و همچنین باعث آسیب به سه خودروی دیگر شد.

به گفته این مقام مسئول ۲ نفر در این حادثه مجروح شدند که پس از انتقال به بیمارستان، تحت مداوا قرار گرفتند و حال عمومی آن‌ها نیز مساعد گزارش شده است.

قادری افزود: همچنین راه روستا‌های اجن قره خوجه و قانجق شهرک نیز از توابع شهرستان گالیکش نیز تحت تاثیر بارندگی و سیلاب قرار گرفت که با تلاش عوامل مدیریت بحران شهرستان و دیگر نیرو‌های امدادی راه این روستا‌ها و همچنین راه روستای دارآباد بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید


مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: اعضای مدیریت بحران و گروه‌های امدادی در این ۳ روستا مستقر هستند تا در صورت نیاز خدمات رسانی کنند و همچنین بنیاد مسکن هم امروز خسارت احتمالی به منازل را برآورد خواهد کرد.

گفته می‌شود به تعدادی از منازل مسکونی در این روستا‌ها نیز خسارت وارد شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.