بندر امیرآباد به عنوان بندر کانونی هوشمند سازی فعالیت‌های دریایی بنادر کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حبیب الله طالبی معاون دریایی بندر امیرآباد در جلسه‌ای که در محل سالن کنفرانس معاونت دریایی و با حضور مسئولان و کارشناسان دریایی این بندر برگزار شد از انتخاب بندرامیرآباد به عنوان بندر کانونی هوشمند سازی فعالیت‌های دریایی بنادر کشور از سوی معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.

او افزود: هوشمند سازی فعالیت‌های دریایی بنادر مساله‌ای حساس و راهبردی در بخش دریایی و حتی بندری می‌باشد که منجر به افزایش اثربخشی و کارایی عملیات دریایی و کاهش هزینه‌های تمام شده در فرآیند حمل و نقل دریایی و بالا بردن توان رقابت پذیری بنادر ایران می‌شود.

طالبی در این جلسه بر بررسی و مطالعات طرح جامع بنادر ذیل فصل دهم، احصاء موارد کاربردی و تدوین پیشنهاد‌های موجود در این حوزه تأکید کرد.

معاون دریایی بندرامیرآباد هچنین بر تشکیل کارگروه هوشمندسازی فعالیت‌های دریایی بین بنادر به منظور درک واقعی از مفهوم بنادر هوشمند با رویکرد کلان و جامع تأکید و گفت: در نشست آینده این کارگروه در بندر امیرآباد نحوه تکمیل فرآیند هوشمند سازی لایروبی و هیدروگرافی بررسی و راهکار‌های موجود در این زمینه تبیین خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار