حسینی نژاد گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در بیشتر مناطق کشورمان قرمز است و نمی‌دانم با این وجود چه اصراری برای برگزاری لیگ فوتبال بانوان وجود دارد.

بازیکن تیم پالایش گاز ایلام: اجبار برای برگزاری لیگ فوتبال بانوان در این شرایط چیست؟

فاطمه حسینی نژاد بازیکن تیم پالایش گاز ایلام در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: این روز‌ها تمرین نمی کنیم. نظر من این است که لیگ برتر فوتبال بانوان را به اتمام برسانند. وضعیت شیوع ویروس کرونا قرمز است و نمی‌دانم چه اصراری برای برگزاری چهار بازی باقی مانده از مسابقات این فصل وجود دارد. قهرمان لیگ مشخص شده است.

او تصریح کرد: رقابت‌های سال ۹۸ در مجموع خوب بود، اما شرایط باشگاه پالایش گاز ایلام نسبت به سایر تیم‌ها متفاوت است. ما یک تیم بومی هستیم و هزینه و قراردادهای ما کمتر از تیم‌های دیگر است.

حسینی نژاد افزود: چند تیم در لیگ بانوان هستند که استطاعت مالی بیشتری دارند و بیشتر بازیکنان خوب جذب این باشگاه‌ها می‌شوند. تیم‌های دیگر هزینه کمتری می‌کنند. این تیم‌ها همیشه در جایگاه بالای جدول قرار دارند و علت آن هم حامی مالی آنها است.

بازیکن تیم پالایش گاز ایلام در ادامه گفت: فوتبال بانوان تبلیغاتی برای حامیان مالی ندارد و در شهرما خیلی افراد هستند که نمی‌دانند ما تیم داریم.

بازیکن تیم پالایش گاز ایلام در ادامه گفت: خیلی دوست ندارم مربی شوم، اما باز باید ببینیم که شرایط به چه شکلی رقم می‌خورد. بانوان آن قدر پیشرفت ندارند و امکاناتشان هم زیاد نیست، بیشتر بازیکنان به خاطر علاقه خود فوتبال را ادامه می‌دهند نه مسائل مالی. این رشته ورزشی باتوجه به میزان دریافتی پایین بازیکنان شغل به حساب نمی‌آید.

حسینی نژاد تصریح کرد: شرایط را باید در بخش ملی برای جوانان فراهم کنند، بازیکنان کم سن و سال با آرزو وارد این رشته می شوند. مسئولان باید به فکر جوانان باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار