مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۲ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲۲ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، طرح کنترل محور‌های مواصلاتی با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از تشکیل تیم عملیاتی، به یک خودروی سواری حین تردد در محور هراز مشکوک شدند.

سرهنگ آزادی گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۱۷ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

او افزود: در این ارتبط ۲ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق منزل در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شرق حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از شناسایی و دستگیری سارق در اقدامی عملیاتی خبر داد و افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده به ۶ فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کرد.

سرهنگ محمدی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد:ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم‌های مداربسته به هشدار‌های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۱۰ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی در سطح شهرستان گلوگاه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی به ۲ فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بودند، مظنون شدند.

سرهنگ حسن زاد ه گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.