مدیر فرودگاه خرم آباد از اتمام طرح بهسازی فرودگاه خرم آباد تا پایان امسال خبرداد.

کاملی مدیر فرودگاه خرم آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،گفت: مطالبات پیمانکار طرح بهسازی فرودگاه خرم آباد در ستاد اقتصاد مقاومتی استان به ریاست مقام عالی وزارت بررسی شد ومقرر شد از محل تهاتر پرداخت شود برای ادامه انجام کار شرکت فرودگاه وناوبری هوایی ایران مطابق تعهدی که داده است به استان ادامه کار را انجام می‌دهند.

او افزود: مبلغ برای اتمام بهسازی باند وسطوح پروازی تخصص دادن که به زودی مراحل انتخاب پیمانکار انجام خواهد شد.

کاملی ادامه داد: در بحث توسعه پرواز‌ها از مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی بود یکی از شرکت‌های هواپیمایی پرواز تست اینجا انجام داد واز نظر عملیاتی مشکلی را نداشتند وبه زودی برنامه پروازی خود را اعلام خواهد کرد وپرواز در مسیر تهران واحتمالا یک پرواز در هفته در مسیر عسلویه قرار داده می‌شود.

مدیر فرودگاه خرم آباد  اظهارداشت: طی مذاکرات استاندار با امیر زنگنه مدیرعامل ایران ایر داشتند قرار شد که هواپیمای‌ای تی آر برای برقراری پرواز‌های صبح زود پرواز تستی انجام دهند واگر مورد تایید قرار بگیرد شاهد افزایش روزانه حداقل یک پرواز دیگر هم خواهیم بود وامید واریم که هرروز صبح وبعدازظهر بتوانیم پروازهارو داشته باشیم.

کاملی گفت: در بحث پرواز مشهد باتوجه به اینکه استان خراسان رضوی در حالت قرمز قرار دارد شاید استقبالی نباشد فعلا پرواز را کنسل کردیم وبا پایان محدودیت‌های کرونایی علاوه برپرواز ایران ایر بخش خصوصی با کیش ایر هم هماهنگ کرده است که دو پرواز دیگر را هم برقرار می‌کنیم البته ایران ایرهم قول یک پرواز دیگر را هم به مشهد را به استاندار دادند.

او افزود:طرح بهسازی مبلغ بدهی آن به پیمانکار ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است اعتباری که برای اتمام این طرح درهمه زمینه‌ها نظرگرفته شده است ۳۰ میلیارد تومان است، اما ما اولویت بندی کردیم باند وسطوح پروازی حدود ۱۱ میلیارد تومان است که به زودی انجام می‌شود اگر مشکلی پیش نیاید وبه موقع پیمانکار انتخاب شود مدت زمان اجرا واتمام این طرح حدود ۸ ماه پیش بینی می‌شود یعنی تا پایان سال باند وسطوح پروازی کاملا آماده افتتاح وبهره برداری هستند.

کاملی اظهارداشت: درحال حاضر روزانه یک پرواز داریم پرواز‌های برنامه‌ای ما ۱۱ مورد است که به دلیل کمبود ناوگانی که برای شرکت ماهان پیش آمده است ۳ مورد از پرواز‌ها وهمچمنین پرواز مشهد کسر شده است ودر حال حاضر روزی یک پرواز داریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.