رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم شاهوی مهاباد در رقابت‌های لیگ برتر آذربایجان غربی مقابل حریف تکابی خود به پیروزی رسید.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تیم شاهوی مهاباد در یک دیدار تدارکاتی از سری مسابقات فوتبال لیگ برتر استان تیم ستارگان تکاب را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد.

او با اشاره به اینکه این دیدار در استادیوم شهر گوک تپه برگزار شد،افزود: تیم شاهوی مهاباد در دیدار قبلی خود مقابل ماد بوکان به پیروزی رسید.

مصطفی پور ادامه داد: مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی امسال در ۲ گروه و با حضور تیم‌هایی از شمال و جنوب استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: هر گروه شامل هشت تیم است که در پایان رقابت‌ها تیم‌های اول هر گروه به عنوان نمایندگان آذربایجان غربی در مسابقات دسته سوم کشوری (مناطق) حضور پیدا خواهند کرد.

او افزود: گروه تیم‌های جنوب استان مشخص شده و اشنویه با یک تیم، مهاباد با ۲ تیم، بوکان با ۲ تیم، میاندوآب با یک تیم، محمدیار با یک تیم و سردشت با یک تیم در این مسابقات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.