رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی از شروع طرح پلاک گذاری ۵ هزار و ۲۰ دستگاه تراکتور وکمباین فاقد پلاک از ماشین آلات کشاورزی پلاگ گذاری شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   عبداله یوسفی گفت : از مجموع ۱۴ هزار دستگاه تراکتور و کمباین موجود در استان بالغ بر ۷۵۰۰ دستگاه فاقد پلاک بوده که تاکنون حداقل ۵ هزار و ۲۰ دستگاه از ماشین آلات کشاورزی استان پلاگ گذاری شده است.

او  افزود : همچنین برای تعداد بالغ بر ۲۵۰۰ دستگاه فاقد پلاک نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا نسبت به پلاک گذاری اقدام گردد.

 


بیشتر بخوانید:


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده با ستاد سوخت برای پلاک گذاری، در زمان باقی مانده سایر ماشین آلات فاقد پلاک نسبت به پلاک گذاری اقدام کنند.

او افزود : از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۵ میلیون لیتر سوخت به تراکتور‌ها و بیش از ششصد هزار لیتر سوخت به کمباین‌های موجود در منطقه تخصیص داده شده است.

یوسفی خواستار کنترل ونظارت بیشتر بر روند ثبت کاربرد و تایید سوخت ماشین آلات کشاورزی در سامانه مربوطه شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی یادآور شد: پلاک دارکردن ماشین آلات کشاورزی بسیار مهم است و باید روند پلاک گذاری با سرعت بیشتری انجام شود و با توجه به اینکه کارشناسان و مسوولین مراکز و پهنه‌های کشاورزی بر تعداد تراکتور و ادوات کشاورزی اشراف دارند باید سرعت بیشتری بر روند شناسایی و هدایت آن‌ها به نظام صنفی شهرستان‌ها برای تشکیل پرونده پلاک گذاری داشته باشند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.