بارش های رگباری در راه خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده باران برای امروز و چند روز آینده در مناطق کوهستانی و شمال غرب استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد غیوری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها امروز در ارتفاعات بینالود و هزار مسجد استان رخ خواهد داد و بر این اساس طی روز‌های آینده جو استان صاف تا کمی ابری و نیمه ابری پیش‌بینی شده است.

او افزود: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی طی  این هفته به بالاترین حد خود می‌رسد به طوری که بیشینه دمای هوای مشهد برای امروز ۳۹ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیشینه دمای هوای امروز مشهد را ۳۷ درجه سلسیوس اعلام کرد و ادامه داد: فردا دمای هوا به میزان دو درجه افزایش می‌یابد، اما از روز چهارشنبه روند کاهشی خواهد داشت و تا روز جمعه حدود پنج درجه کاهش می‌یابد و برای روز‌های پایانی هفته هوای خنکی در استان پیش‌بینی شده است.

غیوری بیان کرد: وزش باد به نسبت شدید تا شدید در مناطق بادخیز و شرق خراسان رضوی طی روز‌های آینده جریان دارد.

او تصریح کرد: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۵ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در تایباد با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار