کارشناس هواشناسی کردستان از افزایش تدریجی دمای هوا در استان کردستان تا او اخر هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خسرو سیف پناهی کارشناس هواشناسی کردستان گفت:با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی هواشناسی،امروز دوشنبه شاهد افزایش پوشش ابر، وزش باد (گا‌ها تندباد لحظه ای) و امکان رگبار‌های پراکنده و نقطه‌ای باران همراه با رعد و برق در بعدازظهر‌ها تا اواخر شب در سطح استان، بویژه در مناطق شمالی، مرکزی و شرقی همچون شهرستان‌های سقز، بیجار، دیواندره و قروه خواهیم بود؛ که می‌تواند بصورت موقت موجب آبگرفتگی معابر شهری و روستایی نیز شود.

او افزود:از روز سه شنبه تا پنجشنبه جو منطقه نسبتا پایدار بوده و پدیده قابل توجه رشد موضعی ابر و وزش باد در بعدازظهر‌ها خواهد بود.

سیف پناهی بیان کرد:با توجه به شرایط شکل گیری گردوخاک بر روی منطقه از فردا تا آخر هفته کیفیت هوا و دید افقی در سطح استان در بعضی از ساعات تا حدودی کاهش خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی کردستان گفت:از لحاظ دمایی نیز، امروز دما ۲ تا ۴ درجه در طول روز کاهش داشته و از شدت گرمای سطح استان کاسته خواهد شد؛ این شرایط تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد. مجددا از روز چهارشنبه تا آخر هفته شاهد افزایش تدریجی دما در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.