غلامی در حکمی، فائزه رحمانی را به عنوان «مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده» منصوب کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، منصورغلامی، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در حکمی  فائزه رحمانی را به عنوان «مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده» منصوب کرد.

حکم انتصاب خطاب به  رحمانی به شرح زیر است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب سرکار‌عالی به موجب این حکم به سمت " مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور زنان و خانواده " منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و راه‌کارهای مفید در تقویت توانمندی‌های زنان و حضور مؤثر آنان در مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، همچنین تحکیم بنیان خانواده، به مثابه هسته اساسی جامعه، موفق باشید.

فائزه رحمانی، متولد ۱۳۵۹ در شهر تهران و دانشیار پایه ۶ گروه فیزیک هسته‌ای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است.

او راهنمایی و مشاوره بیش از ۴۶ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا را برعهده داشته و بیش از ۴۵ مقاله علمی در مجلات معتبر بین‌المللی و علمی پژوهشی داخلی و نیز بیش از ۶۵ مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارائه کرده است.

رحمانی علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، سردبیر مجله Radiation physics and Engineering، عضو هیئت علمی مدیره انجمن هسته‌ای ایران، مدیر گروه فیزیک هسته‌ای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و مشاور رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در امور زنان بوده‌اند.

غلامی همچنین در نامه جداگانه‌ای ضمن قبول استعفای  زهرا کیا سالاری رینه، مشاور سابق وزیر علوم در امور زنان و خانواده، از خدمات او در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار