صفحه اینستاگرامی شرکت مخابرات ایران مجموعه‌ای از آدابی که نباید توسط رئیس هر مجموعه در برابر کارکنانش مورد انجام شود را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی شرکت مخابرات ایران با انتشار تصویرنوشته‌ای، درباره آداب و نکاتی که مدیران هر مجموعه موظف هستند در قبال کارکنانشان آن‌ها را مورد توجه قرار داده و رعایت کنند نوشت.

بر اساس این پست خود محوری، اعتقاد نداشتن به مشورت، اعتماد نداشتن به کارمندان، تقسیم نکردن کارها، اختصاص ندادن زمان کافی به کارمندان و دور بودن از آن ها، بی توجهی به پیشرفت‌های کاری کارکنان، خودداری از فراگیری آموزش‌های جدید برای مجموعه و مقایسه کارکنان با یکدیگر از جمله آداب غلطی است که مدیران مجموعه‌ها در برخورد با کارکنانشان انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید


در ادامه متن و پست منتشر شده توسط صفحه مخابرات را مشاهده می‌کنید:

" همانطور که کارکنان یک مجموعه باید قوانین خاصی را در خصوص سیاست‌های یک شرکت رعایت کنند.
مدیران نیز باید در مورد کارکنان خود مجموعه آدابی را در نظر بگیرند.
اگر هرکدام از موارد بالا را در محیط کاری خود با کارکنان انجام می‌دهید؛ بهتر است از انجام آن صرف نظر کنید. "

آدابی که رئیس هر مجموعه در قبال کارکنانش باید رعایت کند

آدابی که رئیس هر مجموعه در قبال کارکنانش باید رعایت کند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.