فرماندار دالاهو گفت : مبلغ ۳ میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه‌خانه آب شرب شهر‌های کرند و ریجاب اختصاص یافته و مقرر شده تا پایان مردادماه به بهره‌برداری برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کرم محمدی فرماندار دالاهو گفت : همه ما مکلف به تلاش برای رفع مشکل حوزه آب شرب شهرستان هستیم.

او با تاکید بر تسریع لازم در عملیات اجرایی تصفیه خانه مدرن فاضلاب شهر کرند معمول، گفت : به نحوی که تا پایان عمر دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

فرماندار دالاهو افزود: مبلغ ۳ میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه‌خانه آب شرب شهر‌های کرند و ریجاب اختصاص یافته و مقرر شده تا پایان مردادماه به بهره‌برداری برسد.

او با بیان اینکه یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۰ به شهرستان دالاهو اختصاص یافته است، گفت: روستا‌هایی که در مناطق ریجاب، گهواره و بخش مرکزی دارای تنش آبی هستند، باید ضمن آبرسانی سیار، براساس برنامه زمان‌بندی شده توام با تسریع مشکل آن‌ها مرتفع شود.

محمدی ادامه داد: مقرر شده مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در آینده نزدیک جداگانه از شهر‌های گهواره و ریجاب بازدید و مشکلات و مسائل آب شرب مردم شهر‌های مذکور را از نزدیک مورد بازید و بررسی قرار دهد.

او با اشاره به تامین اعتبار از منابع ملی به منظور آب شرب روستای درمران بخش گهواره، گفت: اتمام خط انتقال آب شرب به طول سه کیلومتر از سراب کنار به شالان که بیش از نصف آن انجام شده، تسریع می‌یابد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.