طرح‌های بزرگ صنعت آب و برق در استان هرمزگان با هزینه ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان روز پنجشنبه هفته جاری با حضور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت:واحد شماره یک نیروگاه سیکل ترکیبی قشم، افزایش توان واحد بخار نیروگاه بندرعباس، ۱۱ طرح انتقال و ۷ طرح توزیع برق طرح‌های حوزه صنعت برق در هرمزگان هستند که روز پنجشنبه افتتاح خواهند شد.

همتی افزود: فاز دوم آب شیرین کن بندرعباس، طرح تامین و انتقال آب به شبکه گلخانه شمیل و دشت میناب، طرح تامین و انتقال آب به شهرک صنعتی میناب و فاز نخست طرح آب رسانی به شهرستان بشاگرد هم پروژه‌های حوزه آب در استان هرمزگان هستند که به بهره‌برداری می‌رسند.

او گفت: بهره‌برداری از پروژه انتقال آب به شبکه گلخانه‌ای شمیل و دشت میناب علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای ۵ هزار نفر موجب رونق اقتصادی و بهبود شرایط اجتماعی منطقه نیز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


استاندار هرمزگان افزود: با بهره برداری از فاز نخست طرح آب رسانی به شهرستان بشاگرد مشکل آب شرب شهر سردشت و ۸ روستا برطرف خواهد شد.

همتی گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های حوزه آب و برق در استان هرمزگان هزینه و سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.