رئیس اتحادیه اقامتی گردشگری شهرستان بابلسر از واگذاری طرح سالم سازی دریای بابلسر به این اتحادیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل پور رئیس اتحادیه اقامتی گردشگری شهرستان بابلسر با بیان اینکه اتحادیه اقامتی و گردشگری بابلسر در قالب یک آگهی مزایده که از سوی  شهرداری بابلسر هر ساله برگزار می‌شود، شرکت کرد و برنده مزایده شد،گفت: هدف از شرکت در این مزایده ترفیع مشکلات متل داران و شهروندان در ورود به سواحل بود.

او تسهیل در ورود و اقامت مسافران در سواحل و همچنین فراهم کردن شرایط مناسب برای رضایت آن‌ها را از دیگر اهداف این اتحادیه برای شرکت در این مزایده دانست و افزود: معتقدیم پیامد این سیاست می‌تواند به بهبود رونق مسافر و گردشگر شهرستان کمک کند.

رئیس اتحادیه اقامتی گردشگری شهرستان بابلسر، گفت:طبق قوانین مفاد مزایده شرکت برنده در مزایده می‌بایست ۴ طرح شنا (۲ طرح زنانه و ۲ طرح مردانه) را به اجرا در آورد و شروع این طرح‌ها نیز از ۱۵خرداد آغاز و تا آخر تابستان ادامه دارد.

اسماعیل پور با تاکید به اینکه بهتر است واگذاری طرح‌ها به صورت دراز مدت باشد،گفت: در صورت تصویب این پیشنهاد در کمیسیون ماده ۵ استانداری، شهرداری نیز موافق با اجرای چنین برنامه‌ای می‌باشد.

او افزود: پایه مبلغ برای شرکت در مزایده طرح سالم سازی دریا برای مدت سه ماه ۵۵۰ میلیون تومان بود که این اتحادیه توانست با پیشنهاد ۷۵۰میلیون تومان برنده مزایده شود و این در حالی است که تنها منبع درآمدی این اتحادیه جهت اجرای این طرح، فروش قبض یا همان ورودی پارکینگ‌ها و پارکبانی است.

اسماعیل پور با اشاره به نرخ نامه مصوب ستاد اسکان سفر، گفت: بر اساس این نرخ نامه ورودی ماشین‌های شخصی ۱۰ هزار تومان، مینی بوس ۱۵ هزار تومان، اتوبوس ۲۹ هزار تومان و عابر پیاده دو هزار تومان می‌باشد که با حذف دریافت مبلغ از عابر پیاده و تعدیل سایر مبالغ با ٧ هزار تومان ورودی برای خودرو سواری که هزینه حاصل از این ورودی‌ها جهت پرداخت هزینه‌های طرح دریا و حقوق ناجیان غریق استفاده می‌شود.

رئیس اتحادیه اقامتی گردشگری شهرستان بابلسر، افزود: سیاست فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر بابلسر ساماندهی مناسب سواحل دریای خزر جهت رضایت مسافران و جذب گردشگر می‌باشد که بر پایه همین سیاست مقرر شد تکریم گردشگران و کسانی که قصد استفاده از دریا و طرح سالم سازی را دارند به نحو احسن صورت گیرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.