مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت:طی سه ماه نخست امسال در نظارت وبازرسی بازار کالا استان بیشترین تخلف صنفی درج نشدن قیمت کالا بوده است.

 ارسلان میری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گفت: در ۳ ماهه ابتدای سال ۹۹ حدود ۳۰ هزار و ۵۶۷ مورد تخلف درج نشدن قیمت گزارش شده که برای برخی از این تخلفات پرونده تشکیل شده است.

میری با بیان اینکه درحوزه گران فروشی ۲۷ هزار و ۱۷۷ مورد تخلف انجام شده اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۳۹۳ مورد تخلف ارائه نشدن فاکتور نیز گزارش شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان بیان کرد: تخلفاتی مانند صادرنشدن فاکتور، عرضه خارج ازشبکه، تقلب، خرید براساس ضوابط وکم فروشی از دیگر تخلفاتی هستند که بالای ۱ هزار مورد گزارش شده وبعضا به صدور پرونده انجامیده است.

میری با بیان اینکه برخی حراج‌های غیرقانونی نیز شامل تخلف شده است، گفت: ۱۶۲ مورد تخلف حراج کالا برخلاف ضوابط به تعزیرات حکومتی گزارش شده است.

او افزود:در ۳ ماهه ابتدای سال ۱۴۷ مورد احتکار کالا گزارش شده است که شامل احتکارمحصولات مختلفی، چون لاستیک و دیگر اقلام می‌شود.

میری تصریح کرد: همچنین ۸۱ مورد تخلف هم که اخفا و امتناع از عرضه کالا بوده در این مدت به تعزیرات حکومتی استان کرمان گزارش شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.