استاندار البرز گفت: محدودیت های کرونایی استان البرز تا اطلاع ثانوی با جدیت دنبال می شود.

کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز با بیان این که محدودیت‌هایی که در پی جلوگیری از شیوع فزاینده کرونا در حال اعمال است تا هفته دیگر تمدید شده است، گفت: این محدودیت ها شامل تعطیلی دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبانسرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما، تئاتر، مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی می شود.

شهبازی افزود: فعالیت مساجد و مصلی‌ها، برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های دربرخورد از جمله کشتی و کاراته، کافه، قهوه خانه و چایخانه، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی، آبی، استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه نیز  مشمول محدودیت های یادشده می شود.

استاندار البرز با بیان این که اکنون پس از چند ماه مقابله با کرونا، کادر بهداشت و درمان استان خسته هستند، گفت: وضعیت البرز در موج اول شیوع کرونا مطلوب بود.

او افزود: کاهش ساعت اداری و تعطیلی پنجشنبه ها و یا محدودیت ورود و خروج به استان مطرح شده و نیاز به مصوبه ستاد ملی دارد و به این منظور  پیگیری های لازم در حال انجام است.

استاندار البرز  با اشاره به محدودیت های کرونایی اعمال شده در البرز گفت: کاهش ساعت خدمات دهی اتوبوسرانی، طرح زوج و فرد و... از جمله این درخواست ها است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.