مسئول امور بانوان ستاد عتبات عالیات شهرستان سلطانیه گفت:خادمین جهادی شهرستان سلطانیه همچنان آستین کرامت بالا زده اند تا مرهمی کوچک بر آلام نیازمندان باشند.

دستگیری از نیازمندانرحیمی مسئول امور بانوان ستاد عتبات عالیات شهرستان سلطانیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: خادمین جهادی در این شهرستان از اوایل اسفند ۹۸ با شیوع ویروس کرونا، کار جهادی مبارزه با  این ویروس را در زمینه‌های مختلف از جمله دوخت ماسک،جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای اهدا به نیازمندان آغاز کردند.
 
او افزود: به دلیل تعطیلی برخی صنوف برای پیشگیری از شیوع کرونا و تأثیر آن در افزایش تعداد خانواده‌های نیازمند، خادمین جهادی شهرستان سلطانیه  همچون دیگر اقشار مردم و گروه‌های جهادی با دعوت از خانواده‌ها و  خیران به کار جمع آوری کمک‌های نقدی  برای کمک به نیازمندان آبرومند و آسیب دیده از کرونا پرداختند.
 
رحیمی ادامه داد: در همین زمینه از ابتدای خرداد ماه امسال  تا امروز مبلغ ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان توسط خادمین ستاد جمع آوری و صرف کمک به معیشت و درمان تعداد ۱۳ خانواده نیازمند در برخی از روستا‌های سلطانیه شده است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.