مدیر مخابرات منطقه خوزستان:

شبکه ارتباطی همراه اول در روستای عرب اسد شوشتر ارتقا یافت

فلاح زاده گفت: شبکه ارتباطی همراه اول در روستای عرب اسد شوشتر با با نصب و راه اندازی تجهیزات ارتباطی ارتقا یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور گسترش اینترنت در نقاط شهری و روستایی به منظور خدمات رسانی و بهره مندی روستائیان از ارتباطات با کیفیت و مطلوب، نصب و راه اندازی تجهیزات ارتباطی در روستای عرب اسد شوشتر در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: با تلاش کارشناسان مخابرات منطقه خوزستان تجهیزات انتقال جدید و پر ظرفیت در مرکز مخابراتی این روستا نصب و راه اندازی شد و پهنای باند مورد نیاز دیتا (اینترنت پرسرعت خانگی) و تکنولوژی نسل ۴ شبکه ارتباطی همراه اول ارتقا یافت.

فلاح پور او با بیان اینکه با نصب تجهیزات و منصوبات به روز و افزایش پهنای باند در این مرکز، مشترکان از خدمات و فضای مجازی بر بستر اینترنت برخوردار شدند، اظهار داشت: یکی از راهبرد‌های مهم و اساسی مخابرات منطقه خوزستان توسعه پایدار در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری و تامین نیاز‌های امروز و پیش بینی نیاز‌های آینده مشترکان است که بخش عظیمی از این برنامه‌ها شامل روستا‌های استان می‌شود.

براساس این گزارش؛ جهت نصب و راه اندازی تجهیزات به روز و پیشرفته در مرکز تلفن روستایی عرب اسد از توابع شهرستان شوشتر مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.