رئیس سازمان صمت استان یزد تجلیل شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد رضا علمدار یزدی، ئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد  از سوی  بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برای همکاری موثر در اجرای طرح ملی اطعام مهدوی در یاری رسانی به محرومین و مستمندان استان یزد مورد تقدیر قرار گرفت.

این سازمان در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و طرح مواسات که در استان با رهنمود‌های حضرت آیت الله ناصری و با برنامه ریزی انجام شده، در سطوح صنوف، فعالان و صاحبان صنایع و معادن، امور بازرگانی و سایر بخش‌های مرتبط با سازمان در اجرای طرح مذکور بویژه در ماه مبارک رمضان و دوره شیوع بیماری کرونا اقدامات راهبردی صورت داده بود که مورد تقدیر قرار گرفت.
متن تقدیرنامه رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بدین شرح است:
برادر ارجمند جناب آقای علمدار یزدی
رییس محترم سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد
بی شک توفیق خدمت به محرومین و اطعام نیازمندان از سنن ماندگار دین مبین اسلام و مشی ائمه اطهار (ع) است که علاوه بر سعادت دنیا و حلاوت معنوی، ان شاءالله به عنوان ذخیره‌ای گرانقدر در پیشگاه خداوند متعال به امانت باقی خواهد ماند.

اجرای این سنت الهی در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با عنوان رزمایش ملی ایران همدل شکل گرفته و با تیمن ازنام مبارک امام زمان (عج) طرح ملی اطعام مهدوی در شرایطی آغاز شد که سایه ویروس منحوس کرونا بر کشور مستولی گردیده و تلاش ارزنده و کم نظیر هم میهنان ارجمند برای اجرای این رزمایش ملی علاوه برثبت برگ زرین دیگری در حماسه سازی ملت شریف ایران، موجب افزایش مواسات و همدلی در ایران اسلامی شد.

لازم میدانم از تلاش‌ها و اقدامات خداپسندانه و مومنانه شما عزیز گرانقدر در یاری رسانی به مستمندان جامعه اسلامی صمیمانه سپاسگزاری نموده و ازدرگاه خداوند منان توفیق روزافزون درخدمت رسانی به محرومین را بیش از پیش برای شما مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.