شهبازی گفت: خوشبختانه استفاده از ماسک در سطح شهرستان هلیلان افزایش داشته و بایستی استفاده از ماسک در بین تمامی مردم نهادینه گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شهبازی فرماندار هلیلان در جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، به مسائل و مشکلات شهرستان و وضعیت شیوع بیماری کرونا در دو هفته اخیر اشاره کرد و گفت: کادر بهداشت و درمان شهرستان در این روز‌های سخت کماکان با روحیه بالا در صحنه حضور دارند و مردم هلیلان قدردان زحمات شبانه‌روزی آنان است.

او مهمترین راهکار در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را ماسک عنوان کرد و افزود: به واسطه اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته ، خوشبختانه استفاده از ماسک در سطح شهرستان افزایش چشمگیری داشته است و بایستی این موضوع در بین تمامی مردم نهادینه گردد.

فرماندار هلیلان به تشدید نظارت‌ها در اجرای مصوبات ستاد پرداخت و ادامه داد: به صورت مداوم و مستمر ، کارشناسان بهداشت و درمان جهت نظارت بر اجرای کامل مصوبات ستاد پیشگیری در سطح شهرستان حضور دارند و انتظار می‌رود که همه ادارات سطح شهرستان همانند روز‌های اول همدل و همراه باشند.

شهبازی ضمن تشکر از همراهی و همدلی مردم شهرستان ، دهیاران ، شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها ، شهردار ، پرسنل شهرداری ، رسانه‌ها و غیره اظهار کرد: ادارات و مراکز دولتی، بانک‌ها و اصناف با رعایت نکات بهداشتی از پذیرش ارباب رجوع و مشتریان بدون داشتن ماسک خودداری نمایند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.