مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: فعالیت کارگاه‌های تخصصی برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در استان آغاز شد.

آغاز فعالیت کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،قاسم سلیمانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: تابستان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان البرز، همگام با سایر مراکز کانون در کشور، بخشی از کارگاه‌های تخصصی خود را در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی در فضای مجازی و به صورت بر خط (آنلاین) اجرا می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز افزود: این کارگاه‌ها که ثبت‌نام آن از ۵ تیر ماه ۱۳۹۹ آغاز شده بود از این هفته خدمت‌رسانی خود به کودکان و نوجوانان را آغاز کرده و علاقه مندانی که قبلا در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند با توجه به روز و ساعت اعلام شده در سامانه کانون مجازی استان، در جلسات آنلاین حضور یابند.

سلیمانی گفت: مدرسان در این ۳۶ کارگاه تخصصی در نظر گرفته شده که تا کنون۴۰۰ نفر در آن ثبت نام کره اند، در هشت جلسه در زمینه‌های مختلف از جمله نقاشی، شعرسرایی، داستان نویسی، نوشتن خلاق، کاردستی، بازی و سرگرمی، شعر و قصه، فن بیان و گویندگی، فیلم‌سازی، مهارت‌های زندگی، عکاسی، نجوم و ... آموزش‌هایی را به شرکت‌کنندگان گروه سنی ۴ تا ۲۲ سال ارائه خواهند داد.

او افزود:کارشناسان فرهنگی، آموزش و پژوهش و فناوری اطلاعات کانون نیز به عنوان پشتیبان و برای رفع معایب و اشکالات احتمالی در این کارگاه‌های مجازی حضور خواهند داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: افرادی که قبلا در کارگاه‌ها ثبت نام کرده‌اند، برای آگاهی از چگونگی برگزاری کاگاه‌ها و نحوه ورود به کلاس به پایگاه اینترنتی کانون مراجعه کرده و هرگونه مشکلی را از طریق شماره ۳۲۸۲۰۹۰۹ داخلی ۱۲۱ و یا شماره مستقیم ۳۲۸۲۸۰۸۲ اطلاع دهند و سایر مخاطبان نیز می توانند برای آگاهی از شرایط ثبت‌نام با شماره ۳۲۸۲۸۰۸۲ و یا ۳۲۸۲۰۹۰۹ داخلی ۱۲۱، روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز، تماس بگیرند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.