مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: با راه اندازی استودیو برخط کانون استان فضایی برای ضبط و انتشار تولید محتوای فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی در استان فراهم شد.

 گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: با راه اندازی استودیو برخط کانون استان فضایی برای ضبط و انتشار تولید محتوای فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی در استان فراهم شد.

محمدجواد محمدی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این استودیو به منظور تولید و ارائه با کیفیت فیلمها، آموزش با محتوای فرهنگی حوزه کودک و نوجوان راه‌اندازی شده است.

او افزود: در ایام شیوع کرونا مربیان و کارشناسان کانون استان درحوزه فضای مجازی آثارخوبی را تولید کردند و درکنار آن خدمات حضوری نیز از سوی مراکز ثابت، کتاب‌خانه‌های پستی و کتاب‌خانه‌های سیار ارائه شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اضافه کرد: برای توسعه بیشتر و بالا بردن کیفیت در ارتباطات مجازی حوزه کودکان و نوجوانان تلاش کردیم تا با راه‌اندازی این «استودیو برخط» در پی تولید محتوای مجازی با رعایت استاندارد‌های لازم اقدام کنیم.

محمدی اظهارداشت: طی روز‌های آینده مربیان با حضور در این استودیو با هنرجویان خود به صورت برخط ارتباط برقرار کرده و کارگاه‌ها را برگزار می‌کنند.

او بیان کرد: این استودیو با امکانات ضبط صدا و تصویر و دیگر امکانات سمعی و بصری آغاز به‌کار کرده است و در آینده با امکانات تخصصی‌تری به روز خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان اینکه در راستای آموزش‌های مجازی کارگاه‌های کانون پرورش فکری استان تمام مربیان مراکز فعال هستند، یادآور شد: ۲۶ مرکز فرهنگی هنری در استان فعال است که از این مجموع ۲ مرکز پستی و هفت مرکز سیار روستایی هستند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار