رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: فعالیت مدارس فوتبال در شهر‌های دارای وضعیت قرمز استان اردبیل ممنوع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: فعالیت مدارس فوتبال در شهر‌های دارای وضعیت قرمز استان اردبیل ممنوع است و فعالیت مدارس فوتبال در شهر‌های سفید مجاز می‌باشد.

او بیان کرد: براساس بخش نامه ارایه شد فعالیت مدارس فوتبال در شهر‌های دارای وضعیت سفید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل فرم رضایت نامه آگاهانه اولیا برای حضور فوتبال آموزان در مدارس فوتبال بلامانع است.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: مدارسی که در این شهر‌های وضعیت سفید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند از فعالیت شان جلوگیری می‌شود.

نوتاش از تشدید نظارت‌ها بر مدارس فوتبال استان اردبیل خبر داد و افزود: سلامت نوآموزان فوتبال و مربیان ورزشکاران اولویت اصلی هیات فوتبال می‌باشد و در این زمینه هیچ کوتاهی و بهانه قابل قبول نیست.

او اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان اردبیل طبق اعلام ستاد ملی کرونا قرمز است و فعالیت مدارس فوتبال در این شهرستان ممنوع است.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: هیات فوتبال استان اردبیل با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان به جد در تلاش هستیم که همه شرایط و مقررات پروتکل‌های بهداشتی را در مدارس برگزار کنیم و اخطاریه به مدارس که به صورت غیرمجاز قصد فعالیت دارند از طریق حراست ورزش و جوانان و هم کمیته جوانان هیات فوتبال استان اردبیل به جد در تلاش هستیم که جلوی مدارس غیرمجاز را بگیریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.