رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با معاون وزیر بهداشت خواستار تعیین تکلیف پرستاران داوطلب در دوران کرونا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) اعلام کرد: ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: گیلان به شدت به پرستاران داوطلب در دوران کرونا نیازمند است.

او در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مجددا بر نیازمندی این دانشگاه به نیروی پرستار از جمله پرستاران داوطلب در دوران کرونا تاکید کرد و خواستار تعیین تکلیف آنها شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با حضور در وزارت بهداشت با سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت و درمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سالاری اظهار داشت: موضوع نیروی انسانی از جمله موضوع تعیین تکلیف پرستاران به کارگیری شده در ایام شیوع کرونا را مهمترین موضوع مطرح شده در این دیدار اعلام کرد.

او با اشاره به زحمات بی شائبه کادر سلامت از جمله پرستاران داوطلب در ایام کرونا افزود: این پرستاران بنا به نیاز بیمارستان‌ها در ایام شیوع کرونا به کار گیری شدند، اما به دلیل عدم مجوز‌های قانونی هنوز تعیین تکلیف نشده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به کمبود نیروی پرستار در گیلان اشاره و تصریح کرد: این دانشگاه به شدت به این نیرو‌های فرهیخته و زمان شناس که در بحران کرونا به کمک بیماران شتافتند، نیازمند است و این اعلام نیاز پیش ازاین دوران نیز بار‌ها به وزارت بهداشت اعلام شده بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.